top of page
חיפוש
  • giladnewman

דוגמא אישית, אימון עובדים על ידי המנהלים ואכפתיות

עודכן: 7 באפר׳ 2022


קת׳לין הוגאן, סגנית נשיא משאבי אנוש במיקרוסופט התראיינה לאחרונה בפודקאסט של דייל קארנגי וחלקה עם מנכ״ל דייל קארנגי ג׳ו הארט כמה וכמה תובנות על משאבי האנוש של אחד מהארגונים הגדולים בעולם.



״כמנהל אתה חייב להיות מאמן שמשמש דוגמא, אבל בשורה התחתונה להיות אדם איכפתי. וזה דבר קריטי בבנייה של צוות: להבין מה מניע אנשים, מה המטרות שלהם וכיצד אתה יכול לתמוך בהם.״



זה מה שאיפשר לנו לחבר את הצוות. להסתכל כצוות מה המטרה שלנו ומה מרגש אותנו כצוות שרוצה להשפיע על העולם.

למזלי במיקרוסופט המטרה שלנו היא להעצים את כולם על מנת שישיגו יותר – זה גורם לכל אחד ליצור יעדים אישיים ולעשות את זה כצוות.

ואז לוודא שהצוות מבלה זמן יחד. אנחנו נפגשים כל יום שני כצוות, משתפים מה קורה ומספרים סיפורים מצחיקים, כל אלה הם חלק חשוב בבניית הצוות.


מודל דוגמא אישית, אימון ואכפתיות

קת'לין הוגאן מספרת: "השקענו הרבה זמן בפיתוח המודל הזה ומה שמצחיק הוא שבפעם הראשונה שהצגתי את מודל לצוות וזה לא היה המודל הזה של דוגמא אישית, אימון ואכפתיות, אני זוכרת שאחד הקולגות שלי אמר "זה לא ממש מעורר השראה." זה היה רגע שבו נכשלנו עם משהו שלא היה ממש טוב. אבל עם גישה של: כיצד ללמוד מזה, איך לוקחים את המשוב הזה ולומדים. נפגשנו צוות של מנהלים ועבדנו יחד על מנת לבחון מה הכישורים שצריכים בכל הרמות של מיקרוסופט והגענו למודל הזה. ידענו שאנחנו רוצים שאנשים ישמשו דוגמא לתרבות שלנו, לערכים שלנו ולעקרונות המנהיגות שלנו – של פיתוח מנהיגות והצלחה.


היה ממש חשוב "לאמן את הצוות במקום לפקח על הצוות". עשינו מעבר מארגון של "יודע את הכל" ל"לומד את הכל". אני מאוד מתרגשת מזה שהכנסנו את המימד האחרון של אכפתיות. כי בצד הטכני אני חושבת שהיו לנו הרבה מאוד אנשים שהמהות של מעבר לתפקיד המנהל הוא הקידום והיינו צריכים להבהיר שזה לא רק הקידום, כמנהל אתה רוצה שיהיה לך אכפת מהאדם הבודד, כדי להבין מה מניע אותו, מה יעזור לו להשיג את המטרות שלו.


אתה רוצה להבין מה קורה בחיים האישיים שלהם, עד כמה שהם מוכנים לשתף, כדי לעזור להם לנווט בין החיים הפרטיים לעבודה.


ומה ששמנו לב בתקופת הקורונה היא שהאנושיות נכנסת יותר לעולם העבודה.

רואים את הילדים, את הקשיים, את האובדן וכל הדברים שצריך לנהל וגם ליצר תפוקה בעבודה. כמנהל, אם אכפת לך, תצליח יותר לעשות הבדל.

לא מדובר בלהיות החבר הכי טוב, אלא אכפת לך להגשים את הפוטנציאל שלהם ואתה מושקע בהצלחה שלהם."


"מהות המעבר לתפקיד של המנהל הוא לא רק הקידום, כמנהל אתה רוצה שיהיה לך אפכת מהאדם הבודד, כדי להבין מה מניע אותו, מה יעזור לו להשיג את המטרות שלו."

__________________________________________________________


בדייל קארנגי אנחנו עובדים עם יחידים, קבוצות וארגונים. צוות המומחים שלנו מפיקים תוצאות מדידות, בדגש על מנהיגות, בניית צוותים ויחסים בין אישיים, קורס מכירות, שירות לקוחות, דיבור אל מול קהל, בניית והצגת מצגות וכישורי ניהול חיוניים אחרים.


אנחנו כאן לקדם אתכם גם השנה לטובים יותר, ומוצלחים יותר

301 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page