כמנהל אתה יודע שאנשים תלויים בך - ואתה עובד קשה. אבל האם קורה לך מדי פעם שאתה מרגיש שאתה יכול - או צריך - לעשות עבודה טובה יותר בשיתוף הצוותים שלך? אם כן, המשך לקרוא כי הבלוג הזה מספק תובנה לאחת משלוש מיומנויות הניהול המרכזיות המעודדות מעורבות עובדים: מנהיגות ממוקדת מערכת יחסים
קריאה נוספת בנושא: שש דרכים להפוך למנהיג יעיל ממוקד מערכת יחסים.
יותר מדי מנהלים לא מצליחים לחבר באופן מלא את הצוותים שלהם
האמת היא שמנהלים רבים יכולים לעשות עבודה טובה יותר - לפחות בכל הנוגע להיבטים הכרוכים במערכות יחסים. זו לא רק דעה של אדם אחד; זו השקפה המשותפת לעובדים וגם לאלה שמעסיקים מנהלים.
רק 46% מהמשיבים בסקר של Willis Towers טוענים שלמנהלים שלהם יש מספיק זמן לטפל בהיבט האנושי של עבודתם.
לא פחות מדאיג מכך, רק 39% מהמעסיקים אומרים שמנהלים יעילים בזיהוי הזדמנויות פיתוח עבור העובדים שלהם.
ורק 30% - חושבים שמנהלים מנהלים דיונים לפיתוח קריירה בצורה יעילה.
שורה תחתונה? גם הכפופים להם וגם הממונים עליהם חושבים שמנהלים מפספסים את המטרה בתחום קריטי בתפקידם.
מדוע זה כל כך מאתגר?
מנהלים עסוקים בתקציבים ובהוצאות, בתוכניות עבודה, בלקוחות ובעומס אדמיניסטרטיבי עצום.
וזה בנוסף לפרויקטי העבודה שלכם. לפעמים זה יכול להיראות כאילו פשוט אין לכם מספיק זמן לבלות עם העובדים שלכם.
אבל מכשול גדול יותר הוא שמנהלים רבים אפילו לא חושבים על ההיבטים הבינאישיים של ההתמודדות עם העובדים הישירים שלהם, והם מודים בכך.
רק 26% מהמנהלים שסקרנו אומרים ששיתוף עובדים הוא חלק חשוב ממה שהם חושבים, מתכננים ועושים בכל יום. אם חשוב להעסיק עובדים (וזה כן), זה מייאש.
"מנהל" הוא בין המשרות הקריטיות ביותר בארגון שלך
אנשים רבים חושבים שקידום לניהול הוא רק צעד ראשון בסולם הקריירה שלהם. ואולי זה נכון. עם זאת, במובנים רבים, להיות מנהל הוא התפקיד החשוב ביותר שאי פעם תחזיק.
בשלב הראשון, אתה מחזיק את הגורל, האושר והמעורבות של כל אחד מהעובדים שלך בידיים שלך. האופן שבו אתה מתייחס אליהם משפיע באופן משמעותי על הרווחה שלהם, הן בעבודה והן מחוצה לה.
ושנית, המחוברות של העובדים שלך עושה את ההבדל. באמצעותם, לטוב ולרע, אתה משפיע על תוצאות הארגון שלך.
באמצעותך, המנהל, ארגונים פורחים
זכור: המנהלים הישירים מהווים 70% ממידת ההשפעה על מחוברות העובדים. מה שאתה עושה הוא קריטי.
למרות שזה אולי לא הדבר הדחוף ביותר ברשימת המטלות שלך, עבודה על המחוברות של העובדים שלך עשויה להיות הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות בכל יום, בין אם המטרה שלך היא להגדיל את הרווח, להגדיל את הפרודוקטיביות, להגביר את שביעות רצון הלקוחות, לשפר את השמירה, לשפר את הבטיחות, או להפחית לחץ.
על פני תעשיות, על פני לאומים, למרות גודל החברה וללא קשר לזמנים כלכליים טובים או רעים, עובדים מחוברים מייצרים תוצאות טובות יותר מאשר עובדים אחרים. חברות המדורגות ברבעון העליון של מחוברות עובדים נהנות מהצלחה כפולה מאלו ברבעון התחתון.
וזה ניצחון לא קטן.
__________________________________________________________
Comentarios