top of page
חיפוש
  • giladnewman

5 טיפים: איך להיות פחות ביקורתי

עודכן: 7 באפר׳ 2022


תהפכו להיות מגנטים

אנשים נמשכים בדרך כלל לאנשים חיוביים יותר. כשמישהו רק מתלונן כל הזמן או ביקורתי כלפי אחרים, זה יכול להוריד לטמיון כל מערכת יחסים אישית או בעבודה.


היו מנהיגים חזקים

תלונות בפני הצוות שלכם מערערות את האמינות שלכם איתם. כך אתם נותנים לחברי הצוות שלכם הרשאה לפעול באותו אופן. מנהיגים חזקים מספקים איזון של אחריות ואמפתיה. אחריות מתחילה בכם ואז זולגת אל הצוות שלכם.


בצעו דברים

שלא תטעו, המשמעות שאתם לא מבקרים אינה שאין לכם סטנדרטים גבוהים לתוצאות. המשמעות של להיות פחות ביקורתי קשורה יותר לדרך העצמת הצוות שלכם ובניית הבטחון העצמי שלהם. כלומר לדעת מה הדרך הטובה ביותר לאימון. המשמעות היא לתת לאנשים לשמור על הכבוד שלהם ולהתייחס לטעות או לתוצאה לא אופטימלית כרגע למידה.




לימדו עוד ותתפתחו יותר

לימדו עוד ותתפתחו יותר. ביקורתיות או תלונות משביתות כל שיחה. על ידי שמירת שיקול דעת ולא ביקורת, גינוי או תלונה, תוכלו ללמוד טוב יותר מה קרה וכך תוכלו להבין טוב יותר את הבעיות העומדות על הפרק.


היו שחקנים קבוצתיים

אם אתם מנסים להתקדם בקריירה, חשוב להיות ידועים בתור שחקנים קבוצתיים. המשמעות היא לתמוך באחרים, לאמן ולהיות בעלי גישה חיובית - גם כשיש הרבה אתגרים.

אנשים עם מוניטין של מתלוננים או כאלה שמגנים אחרים לא בונים קואליציות הכרחיות לקידום.

__________________________________________________________


בדייל קארנגי אנחנו עובדים עם יחידים, קבוצות וארגונים. צוות המומחים שלנו מפיקים תוצאות מדידות, בדגש על מנהיגות, בניית צוותים ויחסים בין אישיים, קורס מכירות, שירות לקוחות, דיבור אל מול קהל, בניית והצגת מצגות וכישורי ניהול חיוניים אחרים.


אנחנו כאן לקדם אתכם גם השנה לטובים יותר, ומוצלחים יותר


4,731 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page