top of page
חיפוש

שלושה טיפים לבניית הרגלים

עודכן: 7 באפר׳ 2022


"אם אתה לא נמצא בתהליך של להיות האדם שאתה רוצה להיות, אתה הופך להיות באופן אוטומטי לאדם שאתה לא רוצה להיות." - דייל קארנגי


נניח שאתה נמצא 30 יום מהגרסה הישנה שלך, אם אתה לא עקבי בהרגלים שלך, זה רק עניין של זמן עד שתחזור לפעול בדרכים שבהם פעלת קודם. אנחנו נדרשים כל הזמן לקבל החלטות ולקבוע מטרות. עבר זמן מה מתחילת השנה, זמן טוב לבחון איפה השתפרנו ואיפה אנחנו צריכים להמשיך להשתפר ומה עוד לא עשינו. למרות שקל להצביע על מה שאנחנו רוצים להשיג, החלק הקשה הוא לבצע את זה. הנה שלושה טיפים לבניית הרגלים שיובילו להצלחה:


התחילו עם דבר אחד


אנשים רבים טועים כאשר הם בוחרים כמה מטרות שהם רוצים להשיג, והם יצאו להתמודד עם כולן בבת אחת. אמנם אין שום דבר רע עם מטרות מרובות, עדיף להתמודד איתן אחת אחת. אם תבחרו כמה מטרות, כמות השינויים שמטרות רבות דורשות יכולה להפיל אתכם. אם המטרות וההרגלים שלכם משמעותיים מדי, סביר יותר שתרצו לוותר ולהפסיק. אם תתמקדו במטרה אחת ותתחילו ליישם את ההרגלים החדשים שיידרשו כדי להשיג אותה – יהיה קל יותר להסתגל.


דגש על זה מדי יום


ברגע שאתם קובעים את המטרה הראשונה שלכם, קל לחשוב על אבני הדרך הגדולות שאתם

צריכים לעבור כדי להשיג אותה. בין אם מדובר במטרה מקצועית או אישית, תפרקו אותה להרגלים קטנים, שאפשר להתמקד בהם מדי יום. אתם לא תגיעו לאבני הדרך הגדולות יותר אלא אם כן תעשו את העבודה היומיומית כדי להגיע לשם.

אם אתם רוצים לעבוד על מיומנויות יחסי האנוש שלכם, אתם לא תתעוררו יום אחד ופתאום תתקשרו טוב יותר - אתם צריכים ליצור בעצמכם בכוונה תרחישים שיחייבו אתכם לעבוד על מיומנויות יחסי האנוש, ואתם צריכים לחפש אותם מדי יום. זה גם יעזור למטרה שלכם להרגיש שאתם מנהלים את המטרות טוב יותר.


אל תפספסו יומיים


חשוב להכיר בכך שאף אחד מאיתנו אינו רובוט. כולנו בני אדם, והחיים יכולים לזרוק לעברנו אתגרים בלתי צפויים. אם המטרה שלכם היא להגיע לעבודה מוקדם יותר, יהיה יום שבו אתם תישנו עד שעה מאוחרת מדי. הילדים יאחרו, או שאתם תתקעו בפקק תנועה. אם אתם רוצים להתאמן במהלך הפסקת הצהריים שלכם, יהיה יום שבו תיקבע פגישה ביומן שלכם או שתהיו בלחץ של עבודה ולא תספיקו להגיע. זה קורה. אל תרדו על עצמכם. עם זאת, הקפידו לתכנן בהתאם ליום המחרת כדי להבטיח שתחזרו למסלול כדי שתוכלו לבצע את ההרגל הדרוש. הסיבה לכך היא כי לעתים קרובות כאשר יומיים עוברים ללא פעולה, עד היום השלישי, קל יותר להיכנע שוב במקום לתת לעצמכם דין וחשבון על שאתם רוצים להשיג. לא משנה איך אתם עלולים להרגיש באותו יום אסור לכם לוותר לעצמכם.

•••

כדי להימנע מלהפוך לחלק מהסטטיסטיקה של אנשים שאינם דבקים במטרות שלהם, זהו את המטרה החשובה ביותר שלכם. מיצאו הרגלים יומיומיים שאתם יכול לבצע ולהישאר עקביים!


__________________________________________________________


אנחנו בדייל קארנגי חגגנו השנה 109 שנים של לווי יחידים ועסקים ועריכת הכשרות בפיתוח אישי, דיבור מול קהל, מכירות, ניהול צוותים וניהול בכיר. ההכשרות שלנו בישראל מועברות בעברית ובאנגלית ובעולם בלמעלה מ-85 מדינות.


אנחנו כאן לקדם אתכם גם השנה לטובים יותר, ומוצלחים יותר




75 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page