top of page
חיפוש

היו גמישים, טפחו מערכות יחסים ואפשרו להזדמנויות למצוא אתכם

עודכן: 7 באפר׳ 2022


פורשיה מאונט, סגנית נשיא לשיווק בחברת פורצ'ן 500 – טריין טכנולוגיות – חברת אקלים מובילה מארה"ב, היא סופרת, אמא לשני ילדים ובלוגרית המתמקדת בנושאי קידום קריירה ואורח חיים לנשים עובדות.

פורשיה הנה מחברת רב המכר









בפודקאסט, פורשיה מספרת על מסלול הקריירה המרתק שלה, שהתחיל בתפקיד זוטר בעולם המשפט בקנזס סיטי, מיזורי המשיך לקריירה בעולם יחסי ציבור, מספר שנות עבודה בסין ועד לתפקידה כיום כסגנית נשיא בחברת פורצ'ן 500 בארה״ב.


פורשיה משתפת בצעדים שבהם נקטה על מנת להתקדם בקריירה, תוך שמירה על איזון בחיים האישיים והמלצות לא.נשים בתכנון ובקידום הקריירה שלהם.




הנה כמה מהתובנות מהפודקאסט:


תכנון ופיתוח קריירה

  • פיתוח גמישות: לעתים אנשים הישגיים חושבים שהם צריכים תכנית לעשור, חומש ולדעת מה יעשו בשנה הראשונה וכו'. המציאות לא עובדת ככה. הרבה יותר הגיוני להיות פתוחים להזדמנויות שאינן חלק מהתכנית, כי שם קורים הדברים הכי מדהימים.

  • המוכנות ללמוד כל הזמן ולקחת צ'אנסים – אלה הובילו אותה לנצל הזדמנויות שרבים לא היו לוקחים.

  • תסמונת המתחזה. זה קורה להרבה אנשים והרבה יותר לנשים. נכנסים לתפקיד שלא מרגישים ראויים אליו או לא מרגישים שיכולים לבצע אותו. העניין הוא שתמיד יש עקומת למידה. צריכים לשחרר את המחשבה הזו שעוצרת אותנו מלעשות את העבודה. אם לקחו אותנו לתפקיד סימן שמאמינים ביכולת שלנו ואנחנו צריכים פשוט למצוא את הדרך לעשות את זה. אז גם ניתן לעצמנו קצת יותר קרדיט ויהיה לנו יותר קל להתמודד עם הקשיים ולהצליח בתפקיד.

  • אם קשה לכם, אתם חייבים לספר לאנשים אחרים ולשתף אותם. כי רק כך גם תקבלו את התמיכה שאתם צריכים. כל כך הרבה אנשים רוצים לעזור לכם ולראות אתכם מצליחים. אל תסבלו לבד. אל תתבשלו במיץ הזה.

מנהיגות נשית

  • מנהיגות מבוססת על ערכי הליבה של כל אחת. גם אם הערכים לא נאמרו במפורש, כל תהליכי העבודה התבססו עליהם. זה בולט מאוד בראיונות שפורשיה ניהלה עם יותר מ-50 מנהלות.

  • מנהיגות נשית: המנהיגות מבוססת על ערכי היסוד או הליבה שלנו. רוב הנשים יצאו לדרך למצוא היכן הן יכולות להשפיע והיכן הן יבצעו את העבודה הכי טוב וזה הוביל אותן לתפקידים שאליהם הגיעו.

  • מנהיגות היא היכולת להשפיע. היכולת להגדיר כיוון ולקבל את המחויבות של אחרים. כך משנים ארגונים.

אחד האספקטים המהנים ביותר של מנהיגות הוא כאשר אנו תומכים באנשים אחרים סביבנו ורואים שהם מצליחים.



ניהול זמן

  • מיקור חוץ – תמצאו אנשים שיעשו את הדברים הפחות חשובים ומשמעותיים עבורכם, או תהפכו אותם לאוטומטיים – כמו תשלומים וכו'. לא תאמינו כמה זמן תחסכו. יש לכך גם השפעה מנטלית עצומה.

  • למצוא תחביבים מחוץ לעבודה – לעשות דברים שימנעו מאיתנו להיות מרוכזים בעבודה 24*7. דברים שירעננו את החשיבה. למשל קריאה לא רק של ספרים שקשורים לעבודה, אלא להנאה. זה מביא אחר כך להרבה חשיבה חדשנית. כשאנו מפנים לעצמנו זמן, אנחנו הופכים להיות הרבה יותר אפקטיביים בעבודה


זוגיות ומשפחה

  • הבחירה בפרטנר שלכם היא קריטית כי השותפות הזו אחראית ל-95% מהאושר על פי מחקרים, כי אנחנו אף פעם לא משיגים את מה שאנחנו עושים לבד. תמיד עוד מישהו מעורב לצדנו.

  • צרו חלוקה מסודרת – של מי אחראי על מה. כך גם אתם כהורים תרוויחו וגם הילדים. אלה חיים הרבה יותר בריאים שמונעים הרבה חיכוכים.

  • אנחנו מלהטטים בהרבה כדורים – רובם כדורי גומי שיכולים ליפול לרצפה. המשפחה היא כדור זכוכית היחיד שאסור לו ליפול לרצפה.

  • אין דרך אחת נכונה, כל אחת ואחד צריכים למצוא את הדרך שעובדת באמת בשבילם.


טיפים

  • תלמדו ותרגלו כיצד לעשות נטוורקינג וליצר מערכות יחסים – זה יפתח בפניכם כל כך הרבה דלתות לאורך החיים.

  • היו מוכנים לעזור לאנשים אחרים ועל הדרך לטפח את מערכות יחסים. כשעוזרים אחד לשני – זה לא נשאר חד כיווני – זה הופך להיות דו כיווני.

  • הקדישו זמן להביע הערכה לאנשים אחרים, אפילו בפתק קטן שאומר, "אהבתי את מה שעשית" – זה גורם לאנשים להרגיש מיוחדים. ההשפעה היא אינסופית.

  • מיצאו את הדברים שנותנים לכם אנרגיה, שמתחברים לתשוקה מרכזית שלכם וזה יכול לעזור לכם לבצע את שאר הדברים שאתם חייבים לעשות.

טיפ אחרון לחיים בריאים


ללמוד לישון – זה כל כך חשוב. לדעת לישון ולישון נכון – אדם בוגר צריך לישון בין שבע לעשר שעות בלילה. לפחות רוב המבוגרים – חשוב לקבל את הזמן הזה כי השינה עוזרת בתפקוד לאחר מכן. פורשיה מציגה תהליך משמעותי לשינה. כיצד יוצרים את הסביבה הנכונה והדרך הנכונה להפיק את המיטב מהשינה.

.

__________________________________________________________


אנחנו בדייל קארנגי חגגנו השנה 109 שנים של לווי יחידים ועסקים ועריכת הכשרות בפיתוח אישי, דיבור מול קהל, מכירות, ניהול צוותים וניהול בכיר. ההכשרות שלנו בישראל מועברות בעברית ובאנגלית ובעולם בלמעלה מ-85 מדינות.


אנחנו כאן לקדם אתכם גם השנה לטובים יותר, ומוצלחים יותר

121 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page