top of page
חיפוש

3 דרכים להילחם בשחיקה

עודכן: 7 באפר׳ 2022


אתם מרגיש שחוקים? אתם לא לבד! סקר חדש של Visier הראה כי מגיפת הקורונה שהובילה גם לעבודה מהבית והובילה לשחיקת עובדים בממדים של מגיפה (89%), מה שהוביל לגל עצום של התפטרויות. בין אם זה בגלל שלקחתם על עצמכם יותר עבודה או שקשה לכם לסיים את יום העבודה - דעו שמה שאתם מרגישים הוא אמיתי. לעתים קרובות זה יותר הרובד הרגשי שסובל לעומת הפיזי. הנה כמה דרכים מהנות להילחם בעייפות הרגשית הזו:


קחו קצת ויטמין D


אין כמו ויטמין D כדי לעזור להרים את מצב הרוח שלכם. הקפידו לקחת קצת זמן להתרחק מהמחשב שלכם ולצאת החוצה מדי יום. לצאת לטיול או אפילו לשבת בחוץ קצת.חשוב להיות מודעים שרבים יסיימו את יום העבודה שלהם ברגע שהשמש שוקעת לאחר שהיו בפנים כל היום. הקפידו לצאת החוצה (בהתאם כמובן למזג האוויר) מדי יום. תכניסו את זה אפילו ליומן אם צריך. תופתעו לגלות מה ההבדל שקצת שמש יכולה לעשות בשבילכם לאחר משימה קשה או פגישה מלחיצה.


שחררו אנדורפינים


בנוסף לשמש, שחרור אנדורפינים הוא דרך מצוינת לשמור על מצב רוח מרומם. לא כל אחד יכול להתאמן מדי יום, אבל אימון אחד או שניים בשבוע טובים יותר מכלום! פעילות גופנית היא שונה עבור כל אחד, אז תמצאו משהו שעובד בשבילכם! בין אם מדובר בריצה, הליכה, שיעורי התעמלות קבוצתיים או הרמת משקולות – הזיזו את הגוף שלכם. אם אתה מתקשים לשמור על עקביות, תחשבו לבקש מעמית לעבודה או מחבר להיות שותף לאחריות.


הביעו את עצמכם


דרך חשובה נוספת לשפר את מצב הרוח שלכם היא לבטא את עצמכם. כאשר אנו שומרים את המחשבות שלנו לעצמנו, קל להסתחרר ולהפוך משהו קטן למשהו גדול יותר ממה שהוא. אם אתם צריך מישהו לפרוק, אז ודאו שאתם עושים זאת. הגדירו גבולות עם החברים והמשפחה שלכם שאתה יכול לפרוק עד שזמן "x" יחלוף כך שזה לא יאכל את כל היום שלכם.


אם אתם נתקלים בבעיות לגיטימיות במקום העבודה - עם עומס העבודה שלכן או עם עמית לעבודה – הקפידו ללדבר על כך עם הגורם המתאים. אם שום דבר לא נאמר, שום דבר לא ישתנה. זכרו– עליכם להיות האוהדים הטובים ביותר של עצמכם כדי לחיות את החיים שאתם רוצים לחיות.


"העייפות שלנו נגרמת לעתים קרובות לא על ידי עבודה אלא על ידי דאגה, תסכול, וטינה." - דייל קארנגי.


_________________________________________________________


אנחנו בדייל קארנגי חגגנו השנה 109 שנים של לווי יחידים ועסקים ועריכת הכשרות בפיתוח אישי, דיבור מול קהל, מכירות, ניהול צוותים וניהול בכיר. ההכשרות שלנו בישראל מועברות בעברית ובאנגלית ובעולם בלמעלה מ-85 מדינות.


אנחנו כאן לקדם אתכם גם השנה לטובים יותר, ומוצלחים יותר

58 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page